duminică, 2 octombrie 2011

Compot de Cirese



Pentru acest compot, am ales sa folosesc o reteta folosita de mama mea.Este o reteta clasica, care imi aduce aminte de copilarie. Cantitea de cirese este optionala(1-2-3)kg.Eu asez asez ciresele in borcane pt. a vedea aprox. cate borcane sunt. Intr-o cratita mai mare, punem apa la fiert(dintr-un borcan sa  lipseasca un sfert) iar pt. fiecare borcan punem3-4 linguri de zahar.




Lasam sa fiarba apa cu zaharul putin, dupa care adaugam ciresele. Dar nu le lasam decat 2-3 clocote pentru ca se desfac, iar cu o paleta le scoatem din vas.


             Daca vi se pare ca nu este suficient de dulce, se mai poate adauga zahar.Intre timp eu sterilizez borcanele in cuptorul de la aragaz(cateva min.).Asez ciresele in borcane iar peste ele torn compozitia( care ramane sa fiarba dar la foc mic).Nu folosesc deloc conservant. Dupa ce am infiletat borcanele, le asez intr-o patura sau o plapuma pt. a se raci treptat.


POFTA BUNA!!!!!

                                  PUPICI:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu