duminică, 2 octombrie 2011

PAINE CU OU (BUNDAS KENYER)


                   Ideea de a creea acest mic-dejun,pot sa spun ca mi-a venit instantaneu.Auzind Andrada(fetita mea) ca le pregatesc paine cu ou nu a fost tare incantata si atunci mi-a venit ideea de a aduce ceva nou. Am folosit:
6-8 felii de paine
2 oua
100-150 ml lapte,sare,ulei.

Mod de preparare:

Spargem ouale intr-un castronel, le inmultim cu putin lapte, saram compozitia facuta si le punem la prajit intr-o tigaie in care uleiul a fost incins in prealabil. Dupa ce rumenim feliile pe ambele parti, le asezam pe un servetel pentru a se scurge excesul de ulei.


      Creand aceste figurine cu ajutorul formelor pt. fursecuri si cu un pic de ajutor de la "Hochland" branza topita cu desene, am reusit sa-i captez atentia.Si nu pot sa va descriu pofta cu care a mancat.






POFTA BUNA!!!!!
                           PUPICI:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...