duminică, 2 octombrie 2011

Salata de Somon

                     Dragii mei, am intampinat niste probleme cu vechiul meu blog si a trebuit sa-mi creez un nou blog. Ca urmare, multe retete care le-am postat toata vara reapar acum .Sper cat de curand sa revin la normal si sa primesc din partea voastra intelegere!(fiind la inceput de drum in tainele calculatorului  cred ca mi se accepta scuzele)



           Prima mea reteta postata in blog a fost aceasta.Este o reteta simpla dar cu un gust nobil.

Ingrediente:
cca 150-300 gr. somon afumat
1 ou fiert
cateva fire marar maruntit
cateva frunze de patrunjel
 2 linguri maioneza
 1 ceapa mica,1 salata verde, 1 rosie


Mod de preparare:                                                               

          Se pune salata verde intr-un bol.Separat, combinam maoineza cu frunzele de patrunjel,sare si piper si amestecam bine.                                                                                                                                                            

                        
Peste salata presaram ceapa maruntita si somon taiat cubulete sau fasii si mararul. Adaugam feliile de rosii si garnisim cu ou, dupa care asezonam cu sosul de maioneza obtinut in prealabil. Se lasa timp de 3-5 min. la frigider sau se poate servi imediat.






POFTA BUNA!!!!!

                               PUPICI:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu