miercuri, 5 octombrie 2011

Tarta cu nectarine



Ingrediente:

300 gr. faina
120gr. unt
100 gr. zahar
 2 oua, 1/2 praf de copt, 100ml apa
1 plic budinca de vanilie
350-400ml lapte
3-4 nectarine

 Mod de preparare:
       Se pune faina pe planseta si se amesteca cu praful de copt.Se bat ouale, se adauga zaharul, sarea si se incorporeaza in faina, se framanta pana devine un aluat omogen. Se lasa aluatul sa se odihneasca 1 ora.Se intinde o forma mare cat forma de tarta.Se coace in cuptor.Cand tarta este coapta si racita se umple cu budinca de vanilie.Iar deasupra se garniseste cu nectarine, iar peste ele punem jeleu .


        Cand am ajuns la capitolul ornat, nu am avut nici un drept la replica din cauza Andradei care a tinut cu tot dinadinsul sa-l decoreze ea.







       Pentru final am pastrat aceasta fotografie cu cele doua bijuterii ale mele, fetita mea Andrada si cel mai scump nepotel al meu David(pe care nu l-am vazut aproape doi ani)
P.S   A fost o zi torida asa ca va rog sa ne iertati tinuta.........:D



POFTA BUNA!!!!!
                              PUPICI:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu