sâmbătă, 8 octombrie 2011

Tort de ciocolata




   Acest tortulet l-am facut pentru a sarbatorii prima zi(din viata lui), de gradinita a nepotelului meu David, intrarea in grupa pregatitoare a lui Andrada si intrarea in primul an de liceu a baiatului meu.
      Este un tort foarte simplu -mai trebuie de lucrat un pic la capitolul ornat, dar imi dau toata silinta- si foarte gustos. Pentru blat aveti nevoie de:

6 oua
15 linguri zahar
12 linguri faina
6-7 linguri apa
1 plic praf de copt, 1 praf de sare

 Mod de preparare:

     Galbenusurile impreuna cu zaharul(eu pun doar 13 ling. zahar) se amesteca bine, pana devine o crema spumoasa.Se adauga apa, praful de copt si praful de sare.Amestecam un pic dupa care se adauga faina (dar ling. sa nu fie tare incarcate de faina). Separat se mixeaza albusurile.Daca doriti se poate lasa din cantitatea de zahar vreo3-4 ling. pentru a se mixa cu albusurile. Cand este gata se toarna peste compozitie si se amesteca incet cu o lingura de lemn.
     Se unge o forma de tort cu unt si se toarna in ea compozitia, apoi se introduce la cuptor sa se coaca. Cand blatul este gata copt, se scoate, se lasa sa se raceasca, se scoate din forma si se taie in doua pe orizontala.Se insiropeaza cu sirop sau zeama de la compot de fructe.
    Iar ca si crema eu am umplut acest tort cu budinca de ciocolata(copiilor mei nu tare le plac cremele cu unt mult, asa ca am optat pentru aceasta crema).
  















    La final, am vrut sa va prezint bucuria si pofta cu care a savurat Andrada o feliuta de tort.




POFTA BUNA!!!!!

                         PUPICI:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...