marți, 29 noiembrie 2011

Cornulete cu dulceata



  Am gasit in  caietul meu o reteta veche ,foarte simpla dar foarte buna.O facea mama mea in tineretile ei si cred ca multe matusi, mame sau bunici inca o mai folosesc.
Avem nevoie de:

1 cana unsoare(untura)
1 cana iaurt
 2 oua
2-3 linguri zahar
 drojdie cat o nuca
 faina cat cuprinde
 un praf de sare

Mod de preparare:


 Se amesteca iaurtul,ouale,zaharul,drojdia si praful de sare. Adaugam faina cam300-400 g. si continuam sa framantam cu unsoare.Daca ni se pare prea moale aluatul obtinut mai presaram faina, pana obtinem un aluat potrivit.


 
Se lasa 15 min. in repaus, apoi se intinde o foaie groasa de 1/2 cm si se taie bucati in forma de triunghi,se pune la mijloc cu lingurita putina dulceata(gem sau marmelada) ,se ruleaza in forma de cornulete si se coc in cuptor.




Cand sunt gata, chiar fierbinti,se pudreaza din abundenta cu zahar pudra.



Pofta buna!!!!!

                 PUPICI:X

9 comentarii:

  1. Trec reteta in lista.Colegul meu de apartament e mare amator asa ca am sa i le fac.
    Seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bune si arata minunat!
    o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Micul
    Ma bucur mult ca iti plac cornuletele mele,te asigur ca sunt f. delicioase.Pupici;x

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase cornuletele si sigur sunt si delicioase! :*
    o zi minunata

    RăspundețiȘtergere
  5. am sa o incerc si eu reteta ta,arata tare bine, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. ca la bunica-mea acasa, facea cateva ligheane de cornulete, le umplea de zahar praf si le acoperea cu stergare, de sub care "furam" in nestire :))))) Imi placeau tare mult cand erau calde, abia scoase din cuptor!

    RăspundețiȘtergere
  7. DiaMar -Sunt foarte usor de facut.Pupici:x
    Emily Mersi,sunt foarte delicioase:)))
    Mandala E foarte usoara reteta,merita de
    incercat.Felicitari pentru blog,este
    foarte reusit.Pupici:x
    Kadia Esti foarte draguta:))))Mi-ai adus aminte de acest episod din copilarie.....Pupici:x

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...