joi, 24 noiembrie 2011

Omul de zapada




Azi e o zi speciala pentru noi!!!
Nepotelul nostru cel drag David , implineste  3 anisori!!!!!!La multi ani:x!!!!!!
Si pentru ca nu pot sa- i daruiesc decat  un tortulet virtual, am ales sa-i facem (impreuna cu fiica mea) un mini-tortulet, mai mult simpatic ,sper sa fi reusit.
Reteta am preluat-o din revista "Bucataria pentru toti" si efectiv m-a cucerit.

Ingrediente:
250 g coicolata alba menaj
250 g fulgi de cocos
50 g ciocolata menaj neagra
5 boabe piper
coaja de mar rosu,coaja de portocala
fulgi de cereale, stafide,arahide sau nuci

Mod de preparare:
   Se topeste ciocolata ,fara a se incalzi prea tare.In jumatate din cantitate inmuiem fulgii de cereale si adaugam stafidele care le-am inmuiat in lapte. Formam din amestec doua bile,una mai mare si alta mai mica.In ciocolata ramasa,cat timp este calduta inca,amestecam fulgii de cocos si acoperim cele doua bile.
  Topim ciocolata neagra si turnam pe o suprafata plana o rondea care va fi  borul jobenului.Din restul ciocolatei formam jobenul,apoi le lipim cat sunt calde inca.
  










 Punem boabele de piper pe post de ochi si nasturei , din portocala  confectionam un ppion parfumat iar nu in cele din urma nasul inghetat  il formam din coaja de mar.







Am reusit sa ma bucur de capodopera mea doar putin, pentru ca intr-o clipa de naetentie,Andrada a si papat papionul omului de zapada. Am realizat doar cand am postat pozele,deci......va puteti inchipui cat de imbietor  este omuletul pentru copii.....:))))))



     
     PUPICI:X

13 comentarii:

  1. Este foarte frumos,si desigur si foarte bun."La multi ani" copilasului.Sa va traiasca si sa fie sanatos.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos.Si voi sa va bucurati de domnisoara voastra.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent,poate reusesc sa-l fac si eu fetitei mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani nepotelului! Arata super omul de zapada!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumusel omulet de zapada ai facut ! La multi ani nepotelului tau !

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti lasa Diana mea adresa ei,deoarece a mea nu functioneaza.Vorbim cu placere maine pe la ora 12.Te pup!
    filipdianamaria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Teo
    Multumesc,sa stii ca este o incantare pentru copii.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  8. Pansy
    Multumesc.Sincer, m-am straduit si chiar nu este asa greu de facut.Pupici;x

    RăspundețiȘtergere
  9. As manca si eu un asa omulet de zapada!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hapleablog
    Mersi. Data viitoare am sa-ti opresc o feliuta .Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Multumesc Vera, ma bucur ca-ti place.Pupici:x

      Ștergere