duminică, 4 decembrie 2011

Tiramisu




Am ales sa va prezint o reteta de prajitura Tiramisu un pic modificata. Copiilor mei nu tare le plac prajiturile cremoasa si atunci am folosit doar jumatate din cantitatea de mascarpone,iar pentru cealalta jumate am folosit branza dietetica de vaci.Si spre bucuria mea au fost foarte incantati de rezultat. Pentru reteta avem nevoie de:

18 piscoturi
50 g zahar pudra
5 galbenusuri
250 g mascarpone
250 g branza de vaci dietetica
4 cl lichior de migdale
cacao, zahar pudra

Mod de preparare:

Se bat 5 galbenusuri cu 5o g zahar pudra .Se amesteca branza de vaci cu mascarponele , dupa care le adaugam impreuna cu 4 cl lichior de migdale la galbenusurile batute cu zaharul .






Punem intr-un vas 300ml espresso si plonjam putin piscoturile dupa care le asezam intr-o forma. Le acoperim cu o cantitate din crema si pudram cu cacao .Se insiropeaza si restul de piscoturi si asezam peste primul strat .Se acopera cu crema, se pudreaza cu cacao  si un pic de zahar pudra. Incheiem cu cel de al treilea strat.



Se da la frigider pentru 2 ore, dupa care" Pofta buna" ..........!!!!!!



           PUPICI:X

10 comentarii:

  1. ador tiramisu, sub orice forma si in orice cantitate :)
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc mare ca am in frigider un tort urias tiramisu.Altfel nu mai puteam de pofta,la cum arata al tau.Copila mea este amatoare,si stii ce mofturoasa este ea.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Emily Intradevar, este o prajitura fina si usoara asa ca merge in orice cantitate......

    DiaMar Ma bucur ca iti place prajitura mea.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  4. o prajitura excelenta,cu un gust deosebit!pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Super prajitura,poate da dependenta.
    Am facut de ziua mamei ,dar crema am facut-o din branza fagaras,dulce de leche cu ciocolata si nuca,a fost o nebunie.
    Succes in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Teo Intradevar este o prajitura excelenta.Pupici:x

    Mihaela Baiatul meu nu este fan mascarpone si de aceea am ales sa folosesc branza dietetica de vaci,iar in combinatie cu mascarpone a iesit senzational,pentru ca avea o tenta usoara de acrisor si culmea ca a fost incantat!Adevarul e ca se pot face tot felul de combinatii,dupa preferintele fiecaruia.Conteaza rezultatul final:)))))O zi buna iti doresc si succes in toate.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  7. O ador!!! Cu branza de vaci nu am incercat!! Pupici! Un weekend minunat!
    Ps. nu stiu ce se intampla, ultimele bloguri pe care tot le adaug , imi dispar! Apar la voi inregistrata dar la mine azi inregistrez maine nu-i mai si tot asa> Chiar nu inteleg!!! Si ma refer la tabloul de bord nu la persoane interesate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adela. Adevarul e ca fiecare are preferinte,precum simpatii si antipatii,la noi de exp; baiatul e fan carne iar Andrada fan lactate si atunci incerc sa-i mai fentez un pic si mai inventez un pic.
    Si eu mai intimpin probleme,dar eu pun pe seama ca nu tare ma pricep la setari si asa ca tot incerc......
    Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Haplea. Te cred pe cuvant,pentru ca are de ce:)))Pupici:x

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...