sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Biscuiti "Bunicuta"


   Cautand intr-o zi printre cartile mele de pe vremea liceului, am descoperit o carte cu Retete Culinare. Este o carte care a fost tiparita in 1985, de editura Tehnica si care contine o sumedenie de retete  deosebite atat prin simplitatea lor  cat si prin originalitatea lor (sunt autentice romanesti).
   Biscuitii , sunt prima reteta din aceasta carte, dar vor urma si altele....
  Trebuie sa recunosc ca m-am abatut  un pic de la reteta, in sensul ca in reteta originala formele se taiau cu paharul, iar eu  la rugamintea Andradei a trebuit sa folosesc formele cumparate din magazin:)

Ingrediente:
3 oua intregi
1 lamaie
250g margarina
1/2 kg faina
1/4 kg. zahar
1 varf cutit bicarbonat

Mod de preparare:
Se freaca zaharul  cu margarina, se adauga cate un ou si se freaca bine.




Apoi se adauga faina amestecata cu bicarbonatul si zeama de la o lamaie. se framanta bine, se intinde o foaie, se taie formele.


Trebuie sa aveti grija,pentru ca compozitia este un pic moale, insa se mai poate  adauga un pic de faina pentru a se putea lucra cu materialul.

Se pun in tava si se coc in cuptor cca. 20-25 min. in functie de cuptor.

    Avand un simt artistic foarte dezvoltat ,fiica mea Andrada, a tinut cu tot dinadinsul sa decoreze biscuitii.




        PUPICI:X

22 de comentarii:

  1. Foarte frumosi si gustosi pentru cafeaua de dimineata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfecti langa o ceasca de cafea:) Pupici:x

      Ștergere
  2. Ce frumosi sint, imi place si denumirea lor... Ii sustrag pe cei din ultima poza, pentru cafeluta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te servesc cu mare drag:X Pofta buna.....:)Te pup!

      Ștergere
  3. Bravo draga Andrada.Ai facut o treaba grozava decorandu-i.Sunt foarte apetisanti.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi, draga Mihaela:) Acela a fost doar inceputul, dupa care nu am putut s-o mai opresc....

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Am avut noroc cu Andrada, pt. ajutorul care mi l-a dat si asa au iesit asa de minunati:)Pupici:x

      Ștergere
  6. Foarte buni ptr micul dejun si nu numai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine te-am gasit Maria, deliciosi si aratosi acesti biscuiti :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit:X Iti multumesc de vizita si te servesc cu un biscuite:) Pupici:x

      Ștergere
  8. Multumesc pt biscuite :))) Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu drag iti ofer un premiu, ce te astepta sa-l ridici de pe blogul meu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Simona:X!!!!Esti o dulce:)Pupici:x

      Ștergere
  10. Am poposit si eu pe blogul tau. tare frumos! si imi plac biscuitii tai. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timea draga, bine ai venit!Ma bucur ca ti-a placut blogul meu.Inca sunt departe de ce as vrea, dar cu timpul sper sa reusesc.Si eu sunt ca tine la inceput de drum ,dar prin staruinta vom razbi si noi:)Iti doresc sa ai o zi buna si am sa trec si eu pe la tine....Pupici:x

      Ștergere