joi, 12 ianuarie 2012

"Bomboane" din branza cu ierburi


     Am revenit cu a doua reteta din "Retete de sarbatoare"(cu mici modificari). Este vorba despre niste bombonele din branza mucegaita, care odata gustate, efectiv va cuceresc.


 Avem nevoie de:
 300g branza cu ierburi
100g branza topita
4 linguri seminte de susan
1 legatura patrunjel
 2 crengute cimbru
4 frunze de busuioc
2 linguri boia
 sare

 Mod de preparare:



 Mod de preparare:

    Intr-o tigaie neunsa, rumenim semintele de susan. 



  Separat intr-un castron, amestecam patrunjelul tocat cu cimbrul si busuiocul. 

    Intr-un alt castron, amestecam energic branza cu ierburi cu branza topita.Cu palmele umezite cu apa rece, modelam "bomboanele" din branza.
   Pe o parte dintre ele, le trecem prin verdeata tocata, altele prin boia ,iar restul le trecem prin susanul rumenit.




    Cand sunt gata, asezam "bomboanele" in hartiute  si le lasam la rece minim 30 de minute ca sa se intrepatrunda aromele.





               PUPICI:X

17 comentarii:

  1. Arata minunat si crd ca sunt delicioase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory. Mai ales cele cu susan pe mine m-au dat gata,combinatiile sunt deosebite!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase,o adevarata incantare pe masa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca iti vine numai sa le privesti cand sunt pe masa,iti inveseleste masa pur si simplu.Pupici:x

      Ștergere
  3. Tare bune bomboane, si foarte aspectuoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt! De mult timp imi tot propun sa fac si eu niste bilute d-astea, dar... Imi plac foarte mult ale tale! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, pt. apreciere.Intradevar si pe mine m-au cucerit de prima data.Mersi pt. vizita.O zi buna sa ai.Pupici:x

      Ștergere
  5. o idee minunata pentru un aperitiv delicios si deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le consider si finute si de efect:)Mersi pt. vizita, am sa trec si eu pe la tine:)Pupici:x

      Ștergere
  6. Ce bune sint bombonele tale, mai ales ca sint cu brinzica din aia cu mucegai, dupa care eu sint innebunita... Ei, acum ce ma fac ca nu am in casa... Pupici si-o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, am asteptat si eu pana sa o fac, cateva zile.Am trecut-o la lista de cumparaturi si am rezolvat problema:)Dar merita, sunt delicioase.....mai ales cu susan!Pupici:x

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...