miercuri, 29 februarie 2012

Pulpe de pui marinate si cu scortisoara



      In data de 2 martie blogul lui Ramona Piri Piri e Canela , implineste un an!!!! Am primit si eu invitatie la petrecere, alaturi de alte prietene dragi:X, iar ca atare ne-am pregatit fiecare cu cate un "cadou" special!
Trebuie sa recunosc cinstit ca inca nu am incercat combinatia de ardei iute rosu si scortisoara, insa cu aceasta ocazie, am profitat de ea si  am pregatit niste pulpite marinate si  condimentate , care sper sa va placa....:)  Este senzationala!!!!!!

Ingrediente:
3-4 pulpite
un plic Maggi- La Gratar pentru...Pui marinat si condimentat
1/4 lingurita scortisoara
5 linguri ulei
sare, numai daca este necesar
un pic de ardei iute tocat( 1/4 lingurita)

Mod de preparare:
Curatam pulpitele de eventuale urme de pene, le spalam .Din plicul de la Maggi, folosim doar jumatate(pentru3-4 bucati) deoarece el se foloseste la 1 kg carne. Punem pulpele in punga impreuna cu jumatate din continutul pachetului Maggi la Gratar Pui marinat si condimentat picant,  cele 5 linguri de ulei, scortisoara si 1/4 lingurita de ardei iute tocat(nu punem foarte mult pentru ca si pachetul este un pic picant).



Inchidem punga, o agitam usor pentru a omogeniza continutul si lasam 30 de minute la marinat.
Se scot bucatile de carne din punga (pulpele, in cazul meu) si le punem pe gratar(gratar pentru aragaz).




Va fi o petrecere pe cinste......picanta ,dar si parfumata precum scortisoara...

  Pofta buna!!!!!

24 de comentarii:

  1. Uau, ce rumene sint si cu legumele alea alaturi, un deliciu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Daniela! Am avut noroc si de o raza de soare asa ca cele de la inceput (pozele)au iesit mai luminoase si pe cand sa fac pozele finale, soarele disparuse!Pupici:X

      Ștergere
  2. Tare bronzate si frumoase sunt.Si eu am pregatit ceva pentru petrecerea aceea.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca am avut parte de un pic de soare.....s-au bronzat:))))Am vazut reteta aseara, dar din pacate nu am avut timp de scris comentarii, dar acusi sosesc:)....Pupici:X

      Ștergere
  3. Mmmm...ce bune au iesit!!! merg la fix cu orezul african, te pup si multumesc pentru raspuns la invitatie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru invitatie:) Eu aveam orez brun si tot oscilam sa fac sa nu fac cu orez si pana la, urma fiica mea a insistat sa-i fierb legume si asa a ramas(dar eu de fapt tot orez as fi ales).O zi minunata:X

      Ștergere
  4. Foarte delicioasa combinatia! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare bine! O primavara isorita! Te pup! Xo

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmm... ce bine arata pulpitele ... as savura vreo 2-3 :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata grozav,sigur sunt delicioase!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt super delicioase si in combinatie cu scortisoara sunt sezationale...:)!Pupici

      Ștergere
  8. Interesanta reteta.Te pup cu drag si-ti doresc o Primavara superba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu si eu ma intrebam cum o sa fie aceasta combinatie dar.....e beton!!!!O primavara minunata:X

      Ștergere
  9. Imi place scortisoara la friptura ! chiar la fripturile cu sos! le da o aroma placuta.incearca scortisoara si la cafeaua de dimineata,un praf.sa vezi ce buna va fi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Pansy pentru pont:)am incercat la cafeaua de dimineata scortisoara si doamne....ce aroma!!!!Senzationala:)!!!!

      Ștergere
  10. foarte faina reteta, scortisoara da un gust deosebit carnii de pui, o savoarea nemaipomenita ... care te face sa vrei si sa vrei tot mai mult sa mananci :)) ... :*
    mie una imi place reteta ta f mult, e iute, e aromata si facuta pe gratar :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea pentru vizita:X Ma bucur mult ca-ti place reteta mea, sincera sa fiu e prima data cand am preparat cu asemenea condimente, dar m-a cucerit definitiv si cum spunea si Pansy am s-o incerc si la fripturile cu sos.Pupici :X

      Ștergere