vineri, 3 februarie 2012

Prajitura cu mac si cocos insotita de premiu





       Astazi, 3 februarie, este o zi speciala pentru familia noastra! Este ziua de nastere a baiatului nostru cel mare , Danut....La multi ani!!!!!!
     Si cum de abia am terminat de sarbatorit ziua printesei noastre Andrada(7 ani) ,hopa... ca ne-am prezentat pentru o noua petrecere:)!!!!!
     Este primul an cand nu am pregatit un tort.Probabil fiind datele  prea apropiate ,a tinut cu tot dinadinsul sa-i pregatesc prajitura lui preferata, prajitura cu mac si cocos. 
    
    Reteta o puteti gasi AICI ,dar cu foarte mici modificari; la zahar nu am folosit cantitatea de 250g  ci doar 200g , atat la blat cat si la crema, pentru ca mi se pare un pic cam dulce.
Ingrediente:
Pentru blat:
10 albusuri
200g zahar
100g cocos
100g mac
3-4 linguri faina

Crema:
10 galbenusuri
200g zahar
3 linguri faina, 300ml lapte
1/2 praf de copt, o margarina. Pentru decor ne trebuie 3 pachete biscuiti Picnic.


Mod de preparare:
Albusurile cu zaharul se bat spuma. Se adauga treptat nuca de cocos, macul macinat, faina si praful de copt. Se amesteca incet dupa care se pune la cuptor.
Intre timp amestecam ingredientele pentru crama: galbenusurile, zaharul, faina si laptele, pana devine o ingroseala si se fierbe amestecand continuu. Dupa ce s-a racit adaugam margarina si amestecam incet.
 Se intinde pe prajitura crema obtinuta si decoram cu biscuitii Picnic.
Daca doriti , se poate orna cu frisca fiecare biscuite.

   




 Iar in incheiere, ca sa fiu in ton cu aceasta zi minunata, dar cu un pic de intarziere(cateva zile am intampinat probleme cu calculatorul)  va prezint premiile care le-am primit, blogul meu a avut onoarea de a fi premiat de cateva dintre prietenele dragi mie:) si le multumesc din suflet pentru acest lucru si pentru ca au considerat ca merita: 
Dorina- Restaurantul de acasa
Laura -  In bucataria Laurei
Dana  - Pusik's blog



 Iar eu la randul meu, ofer acest buchet de trandafiri, prietenelor mele dragi ,care au considerat ca merita premiat blogul meu:


Mihaela  -  DiaMar - bucataria galbena
Simona -   Simona'World
Lavi        -Top Cuisine  avec Lavi
Dana    - Pusik's blog
Laura - In bucataria Laurei
Dorina- Restaurantul de acasa





Multumesc din suflet tuturor celor care ma urmaresc si la randul meu ofer aceste premii, tuturor prietenilor care imi viziteaza blogul.

8 comentarii:

  1. la mnulti ani,sa-ti traiasca!Vreau de mult sa fac prajitura asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Teo:X! Este intradevar super delicioasa!Insa nu pot sa inteleg de ce nu a aparut actualizatea pe blogurile aflate la Lista de Bloguri(apare tot cea veche)? O seara minunata:X

      Ștergere
  2. "La multi ani"sanatosi si fericiti.Sa va aduca numai bucurii.Prajitura este foarte frumoasa.
    Iti multumesc mult penrtu flori.Premiul il meriti.Sa fie cat mai multe.
    Nu se actualizeaza postarile tale la mine pe blog.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga mea!Sa aveti si voi parte numai de bucurii alaturi de domnisoara voastra:X! S-ar putea sa fie problema de la calculatorul meu, am mai avut ceva tentative saptamana trecuta, sper sa nu revina. Pana una alta sa ne bucuram de fiecare clipa petrecuta alaturi de cei dragi noua:)!!!O seara minunata:)

      Ștergere
  3. La multi ani copilului tau . Multumesc pentru frumusetea aia de buchet de trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, draga Dorina:X!!!Cu mare drag, il meriti pe deplin!

      Ștergere
  4. Buna, Dorina! Cata faina trebuie la blat?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Mire! Am omis intradevar sa scriu cantitatea de faina , dar am remediat(3-4 linguri). Mersi pentru atentionare si......o zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...