joi, 16 februarie 2012

Rulada de carne




Rasfatati-va musafirii cu bunatati, dar rasfatati-va si pe voi insiva!!!  Pe langa faptul ca acest meniu este unul  deosebit, nici nu ne rapeste  toata ziua in bucatatrie.

Ingrediente:
2-3-4   felii de pulpa de porc(pt. snitel)
carnati de porc proaspat - cate felii de pulpa avem
sare, piper, oregano, cateva frunze de menta.


Mod de preparare:


Feliile de carne se spala, se sterge si se bate. Se sareaza si se pipereaza. Se aseaza deasupra carnatul. Se ruleaza carnea si se leaga cu ata. Deasupra presaram oregano si frunzulitele de mente, stropim un pic de ulei si introducem vasul la cuptor. Intre timp cu o lingura stropim bucatile de carne cu uleiul din vas. Catre final daca dorim putem adauga un pic de vin rosu.

 



 

 Pofta buna!!!!!

29 de comentarii:

  1. Super papa si arata tare bine...mmm...bunnnn :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Si eu am in plan o rulada... Pana atunci ma servesc de la tine. Foarte bine arata rulada ta! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Linistita, draga Simona! Pana pregatesti si tu, te poti servi de la mine:)Pofta buna!!!!

      Ștergere
  3. Arata foarte yummy! Deocamdata eu am facut numai cu carne de pui, dar merita incercat si cu carne de porc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita,merita...noua ne plac tare mult(nu fac in exces, dar e tare yammy, si nu ai cum sa nu faci)!!!!!

      Ștergere
    2. Asadar trebuie sa fac si eu o rulada de genul asta cat de curand ;)

      Ștergere
  4. aratoasa friptura ! nu am folosit menta la carne de porc,numai in carne tocata.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o aroma nemaipomenita:)Eu am primit menta de la o colega de serviciu, pe care am plantat-o in ghiveci si tot anul am folosit menta proaspata.

      Ștergere
  5. Arata tare apetisanta rulada ta!! Am sa incerc si eu menta, cred ca ii da o aroma deosebita!
    Ps. Cu retete culinare ma gasesti aici http://cevabun-cevadulce.blogspot.com am separat de torturi.
    Pup cu drag!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place mai aromat, merita de incercat:)!Am luat la cunostiinta adresa cu retete culinare.Pupici:X

      Ștergere
  6. Carnivorii mei devoreaza cat ai clipi asa rulada gustoasa.Pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cine ar refuza asa ceva.....?!!!!!!!Pupici:X

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Draga Alexandrina, mersi frumos:)!!!!O zi minunata:X

      Ștergere
  8. Imi ploua-n gura! Nu refuz ever carne!!! buna rau!!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Antonia draga, facem inca o portie,.....ce ne costa?!!!!!!!O zi buna:X

    RăspundeţiȘtergere
  10. Foarte imbietoare! Cred ca a fost delicioasa....mmmm nu m-as supara de-o bucatica :P

    RăspundeţiȘtergere
  11. Foarte faina rulada ta , eu ador ruladele .

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...