luni, 13 februarie 2012

Tiramisu in forma de inima



 Majoritatea sarbatoresc Valentine's Day, asa ca mi-am  zis ca ar  trebuie sa pregatesc o prajitura in tema:)  Cand intr-una din zile am rasfoit pliantul de la Lidl si am vazut o reteta  prezentata, mi-am zis ca trebuie neaparat sa o prepar si eu.Nu este cu nimic mai deosebita, in schimb m-a cucerit prin prezentarea sa, care este perfecta cu ziua de Valentine's Day!


Ingrediente:
12 piscoturi italiene Ital d'Oro Savoiardi
2 oua
250g mascarpone
200g friscaPilos(dar eu am folosit HuLaLa)
25g cafea expresso macinata
3 linguri cacao pudra
100ml lichior cafea(dar eu nu am folosit pt. Andrada)
100 g zahar



 

Mod de preparare:

Aranjam piscoturile pe o farfurie.Preparam 150 ml cafea expreso din cafeaua macinata, lasam sa se raceasca putin si turnam peste piscoturi. Separam ouale, batem bine galbenusurile cu zaharul, apoi adaugam amestecand branza Mascarpone. Batem frisca si o adaugam in compozitie. Acoperim cu aceasta crema piscoturile si lasam la frigider sa se patrunda, iar inainte de servire se presara deasupra pudra de cacao.






 Happy Valentine's Day!!!!
 

19 comentarii:

  1. Mie imi place tiramisu si daca nu e inima:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, ai dreptate; cu sau fara inimioara,Tiramisu e the best!!!!!!O saptamana minunata:X

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este, este apetisanta (doar asa trebuie sa fie, nu:)!Happy Valentine's Day!

      Ștergere
  3. Un tiramisu tare inimos!! Imi place cum arata, printre preferate! Pupicei! Iubiti-va mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu l-am indragit de cum l-am vazut!!!La fel si voi,Iubiti-va mult!!!!Happy Valentine's Day!!!

      Ștergere
  4. Tare frumos, o idee super!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi,draga Nely! Ma bucur ca-ti place:) O seara minunata:X!!!

      Ștergere
  5. O portie mica vreau si eu, dar miine la cafea... Acum mi-ai facut pofta de tiramisu si cum n-am mai facut de mult timp, trebuie sa repar greseala... Pupici *

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, draga mea Daniela!!!!Din toata inima mea:X!!!!Pupici

      Ștergere
  6. Of... iar tiramisu.. Nu aveti deloc mila de mine?! :))
    Delicios, apetisant, indragostit.. arata! O portie este a mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca esti servita:)!!!Ce am postat s-a evaporat intr-o clipita:))))asa ca am facut din tot pachetul de piscoturi(si erau 400g!),deci fii linistita....ca este.Happy Valentine's Day!!!!

      Ștergere
  7. Bun, bun, bun si tare frumos, pe masura de gustos :)
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Laura!!!!Din inima mea pentru voi:X!!!!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Draga mea, pentru o asemenea zi:).....din toata inima mea va rasfat cu aceasta inimioara de Tiramisu:X!!!!!!!!!!O zi perfecta

      Ștergere
  9. Excelent!Ador Tiramisu!Felicitari draga mea!
    Iti doresc sa ai parte de multa iubire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Miuta, ma bucur mult ca-ti place inimioara mea:)!!!!!Iti doresc si tie de asemenea multa iubire din partea familiei tale si .....HAPPY VALENTINE'S DAY:x!!!!!!!!!

      Ștergere