marți, 6 martie 2012

Fleica de porc la gratar


     Cand am vazut feliile de fleica in vitrina la supermarket, sincer nu m-am putut abtine si am  cumparat cateva felii. Pentru aceasta reteta avem nevoie de:

Ingrediente:

fleica gata portionata 8-10 felii 
sare, piper
condimente pentru carne de porc


Mod de preparare:


        Feliile de fleica dupa ce sunt spalate si lasate un pic sa se  zvante, le condimentam cu condimente pentru carne de porc, putina sare si piper.Le lasam un pic pentru a fi patrunse de condimente, dupa care le asezam pe gratar(pentru aragaz). Pentru a nu se prinde bucatile de fleica pe gratar, inainte ungem feliile cu un pic de ulei ,iar asa si condimentele raman pe carne. Le rumenim bine pe ambele parti, iar cand sunt gata se poate servi alaturi de  cartofi la cuptor(in cazul meu), cartofi natur sau dupa preferinte, avand alaturi mujdei de usturoi.........si un pahar de bere rece:)!!!!!

Este o reteta simpla care se prepara rapid ,dar de efect(zic eu)!!!!


Pofta buna!!!!!


23 de comentarii:

  1. O daaaa, de efect!! Place la mine! Pupici! XO

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte buna, dar deocamdata suntem la cura (:-
    O tinem minte.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se termina odata si odata cura aia.......!Pupici:X

      Ștergere
  3. Hmmm, daca vede motata mea fleica asta, ma trimite la cumparaturi... ea e innebunita dupa carnita la gratar (si mamasa la fel... hi, hi)... Stii cum facem noi carnita la gratar ?! Cind o condimentam punem si un pic de ulei si o invirtim bine pe toate partile, apoi uitam de ea pentru citeva ore... garantat, nu se lipeste... Pupici si plec cu o felie de fleicuta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am pus un pic de ulei, numai ca nu am apucat sa fac poza(hi,hi...)!Pofta buna la feliuta:)

      Ștergere
  4. Al meu este innebunit dupa fleica la gratar... Eu fug de ea, desi-mi place rauuuu, dar... ingrasaaa :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu fug, Simona:) Cateodata ma rasfat(spre bucuria mea nu tare am probleme cu greutatea....)!Pupici:X

      Ștergere
  5. Yammyy.... chiar daca e putin mai mult colesterol nu ma pot abtine de la asa ceva. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine gratarul cu diverse salate este o mancare delicioasa si rapida!Mai ales porcusor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. degeaba, ca e bun porcusorul chiar daca e grasut:))))!!!!!

      Ștergere
  7. Ce bunãtate, cu mult sos de usturoi si pâine, yumm:)

    RăspundețiȘtergere
  8. O bunatate! Deja imi este asa de foame :).La multi ani de 8martie!
    Ps.. la tine am vazut reteta de shawarma sau ma insel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie!!!!!O primavara minunata:X! Eu am o reteta de lipie libaneza(oare la aia te referi?)Pupici:X

      Ștergere
    2. Thanks.Da,am gasit-o cu greu ca nu imi amintesem pe ce blog am ochit-o.Multumesc...cei din jur au spus wow ce bunatate!Am pus reteta pe blog.pup.xoxo

      Ștergere
  9. La multi ani, o zi minunata fetele mele!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie draga mea:X!!!!!O zi superba:)!!!!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...