miercuri, 28 martie 2012

Tagliatelle cu ciuperci

  
Reteta am vazut-o intruna din zile , pe blog la Teo, o prietena foarte draga mie:X, si de atunci tot la ea mi-a stat gandul. Culmea ironiei .....cu toate ca eu si copii suntem fan paste, nu prea am postat retete cu paste...poate ca de atata pofta nu am mai apucat sa le pozez:))))).  
Intradevar, tagliatelle cu ciuperci este o reteta minunata,este foarte usoara, sanatoasa si super gustoasa:)!!!!!Iti sunt recunoscatoare, draga Teo!!!!                                                                           
Ingrediente: 
250g tagliatelle
6-7 ciupercute champignon
2 linguri ulei de masline
o ceapa mica
piper negru macinat
1 galbenus de ou
150g smantana
50g parmezan
1 lingura patrunjel tocat
sare


    
Mod de preparare:

Se curata ceapa, se spala si se taie marunt. Se caleste in 1-2 linguri ulei de masline pana se inmoaie si se adauga ciupercile spalate si tocate cubulete(sau felii subtiri). Se sareaza ,se pipereaza si se lasa  sa fiarba la foc mic, adaugand daca este nevoie putina apa.
Cand ciupercile au fiert, sse freaca galbenusul de ou cu smantana si se toarna peste ciuperci amestecand bine si lasat sa fiarba 1-2 minute la foc mic, asa incat sa rezulte un sos usor legat.
Intre timp se fierb tagliatelle, conform indicatiilor de pe pachet in apa clocotita cu sare. Cand sunt gata fierte, se scurg si se adauga la sos. Insa si eu am urmat procedeul folosit de Teo, adica am asezat pastele pe farfurie, iar deasupra am turnat sosul si am presarat  parmezan.
Va pot asigura ca sunt nemaipomenit de gustoase!!!!!!Iar sosul mi s-a parut senzational!!!

   
Pofta buna!!!!!

32 de comentarii:

  1. Ce bine arata! Vreau si o portie mica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima sosita.....prima servita:)!!!Pupici:X

      Ștergere
  2. Super reteta si arata apetisant, papa bun !!!
    Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sint o maaareeee mincatoare de tagliatelle, dar si de ciupercute... O portioara mica si pentru mine, mai este ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineanteles, draga Daniela....este pentru toata lumea,care doreste:)!!!!Pupici

      Ștergere
  4. si mie o portie!!mi-ai facut pofta!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca sunt calde:)!!!!Pofta buna!!!Pupici:X

      Ștergere
  5. Diana este fan paste,o primesti la tine la masa?Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vin la masa!!! Asteapta-ma!!! Te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce pacat ca sunt la dieta... Dar virtual pot sa ma servesc nu?!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Simona......cate o imbucatura...mai merge(zic eu):)))! Bineinteles ca te poti servi(sa poti dormi linistita:))))Eu sincer de la paste nu ma pot abtine:!!!O seara minunata.

      Ștergere
  8. O idee extraordinara!!Arata f bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata! Nu refuz niciodata o portie de paste...mmmm! Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gand la gand cu bucurie....nici eu nu refuz...never:)))!!!!

      Ștergere
  10. Ce bine aratã! ador sosuletul, pupici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sosul este nemaipomenit de gustos.....mi-a placut enorm si mie:)!!!Pupici

      Ștergere
  11. Ce bine arata! Si mie imi plac pastele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Irina:)!!!Asa-i ce bune sunt?!Pupici

      Ștergere
  12. arata grozav ! am si eu o varianta cu pleurotus,dar fara ou.Eu zic ,in continuare ca,condimentele fac mancarea !
    fata mamii renunta la cuvintele de control!!!! ma innebunesc si nu cred ca folosesc prea tare,ca spamul va intra la spam oricum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Geta:)!!!Am rezolvat problema....nu stiam ca apare si la mine?!Pupici

      Ștergere
  13. Cine ar refuza o portie de paste delicioase??
    Da, trebuie sa renunti,cum zice bine Pansy, toate am renuntat in urma reclamatiilor...iti manaca timp doar :P
    puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aproape nimeni:)))Sunt fabulos de bune:)!!!Am renuntat!Pupici

      Ștergere
  14. Si eu sunt innebunita dupa paste si culmea nici la mine pe blog nu se reflecta acest lucru :)) vorba ta, pofta e mai mare :P
    Cred ca sunt fff bune aceste tagliatelle ;)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt fabuloase:)!!!!!!!!De cand ma stiu, le-am iubit(pastele):)))Crede-ma ca nici nu se racesc cand le pregatesc ca si dispar:)))Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Arata tare bine si nu refuz o portie, daca a mai ramas, ca vad c-ai avut multi doritori. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru vizita:X!!!!Am avut doritori, dar mai facem daca este nevoie:)!!!!Pupici

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...