joi, 26 aprilie 2012

Oua cu bacon in sos de mustar

 
Dupa Paste raman o multime de oua fierte si nu prea stim ce sa facem cu ele.
Dar aceasta reteta  se poate folosi si cu alte ocazii, pentru ca intradevar este o reteta deosebita de savuroasa!!!!!!
Ingrediente:
500-750g cartofi
6-8 oua
6-8 felii bacon
un fir praz
2 linguri unt
1 lingura faina
250ml supa
4 linguri smantana
2 linguri mustar
2 linguri ulei
piper, zahar(optional),sare
2 linguri patrunjel
 
 Mod de preparare:

Se decojesc cartofii, se taie si se fierb in apa cu sare timp de cca. 20min.
Ouale se fierb tari 10 min. Se trec prin apa rece si se decojesc. Se curata prazul si se taie rondele. Se incinge 1 lingura de unt, se introduce inauntru prazul si se caleste 5-7 min. 
Se topeste 1 lingura de unt si se caleste inauntru faina. Se inglobeaza treptat supa si se lasa sa fiarba 5 min. Se inglobeaza smantana si mustar, sare, piper si zahar(putin). 
Fiecare ou se infasoara intr-o felie de bacon. Se incinge uleiul intr-o tigaie si se prajeste inauntru ouale.

 
 Se scot ouale prajite din tigaie si se aseaza pe un platou adanc, impreuna cu sosul si cu prazul. 
Se scurg cartofii, se lasa sa se racoreasca putin si se presara deasupra patrunjel.
Se servesc alaturi de oua, in sosul de mustar.  



Pofta buna!!!!!
 

27 de comentarii:

  1. Mie nu prea imi raman oua de la Pasti dar merita sa retin reteta,arata foarte bine!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pot pregati in orice perioada, insa de sarbatori, cam raman oua(daca) si atunci este tocmai potrivita. Pupici

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut,dar rezultatul este fantastic!Pupici

      Ștergere
  3. reteta e faina.dar eu as renunta la cartofi.ouale cu sosul (poate chiar fara faina,Ardealul bata-l vina)ar fi grozave.Am sa incerc ouale astea.Anul asta ,spre deosebire de anii trecuti,nu ne-au ramas oua.Asta poate si pentru ca i-am invatat pe toti cu salata de oua,simpla:sare ,piper,otet,ceapa verde si ridichi.asa ca fiecare a mancat cate 2 oua.si in 3 zile nu mai aveam.Concluzia este ca reteta ta imi place si am s-o incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,draga mea!!Ma bucur ca-ti place reteta,sincer este luata dintr-o revista veche de la care nu am coperta,dar acolo asa era asociata cu cartofi.M-as bucura daca ai incerca-o pt. ca este extraordinara:)!!!!

      Ștergere
  4. Am uitat sa spun ca si prezwentarea imi place

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fac si eu. Combinatia e incantatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place.Intradevar este minunata combinatia!!!Pupici

      Ștergere
  6. Mmmm..sigur sunt tare bune !!!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Super idee! Mi-am notat si eu s-o incerc cu prima ocazie:) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesanta reteta.O trec pe lista.
    Te pup si-ti doresc duminica faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. O bunatate ce ai tu aici,cred ca au fost delicioase!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintr-o rasuflate le-am terminat:))!!!!Pupici

      Ștergere
  10. Imi place mult reteta asta de oua!La un mic dejun merge de minune!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu de cum am vazut retetam mi-a ramas gandul la ea:))!!!Sunt foarte gustoase!Pup

      Ștergere