duminică, 1 aprilie 2012

Fursecuri" Ochisele"




      Simplu de facut, indelung de savurat - sub acest indemn, intr-o  dupa-masa, sub ploaia de rugaminti a fiicei mele ,de a le pregati ceva dulce, ne-am apucat de treaba! Trebuia sa-i intorc serviciul, eu primind in dar de la ea un buchet superb de branduse:)!
Si avand la indemana carticica"100 de retete dulci - Unirea", am gasit aceste fursecuri , care mi s-au parut simple  de facut.

Ingrediente:
250g margarina Unirea original
380g faina
4 oua
50g zahar pudra
2-3 linguri zahar tos
200g nuca macinata
gem de prune sau de caise
esenta de rom.

Mod de preparare:
     Se face o coca bine framantata din: 250g margarina Unirea, 50g zahar pudra, 4 galbenusuri(2 crude si 2 fierte, date prin sita), 380g faina, esenta de rom.
Intindem o foaie ca de coltunasi si taiem cu forma dorita( noi am facut inimoare, floricele) . La jumatate din ele, scoatem din mijloc un capacel(eu am avut din fiecare model, atat forma mare cat si mica). Pe acestea din urma le trecem prin albusul batut spuma, apoi prin nuca macinata si amestecata cu zaharul tos.
Ulterior le punem in tavala copt pentru aproximativ 15 min. Le lasam pana se rumenesc foarte usor pe margini. 
Cand sunt gata, lipim cate doua cu gemul acrisor: o bucata de fursec intreaga si una cu mijlocul decupat. 


Am avut si ajutor!!!!!




Pofta buna!!!!!

33 de comentarii:

  1. M-am prezentat ca sa servesc fursecuri proaspete linga cafeluta mea... Felicitari ajutorului de bucatar... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag:X!!!!Multumim frumos, Daniela:)!!!Pupici!

      Ștergere
  2. Noi le spunem gurite(nu siu de ce) dar ne plac enorm combinate cu gem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumim, draga Lilly:X! Es te un ajutor de nadejde!!!!!

      Ștergere
  4. Aspectuoase si bune.
    Te pup si-ti doresc duminica faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:)!!!O duminica minunata si tie:X!!!

      Ștergere
  5. Ce bine arata! Un cadou frumos in schimbul unor floricele asa frumoase! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:X!!!Gand la gand cu bucurie.....asa m-am gandit si eu ca trebuie sa-i recompensez bucuria facuta!Pupici

      Ștergere
  6. Cu asa ajutor de nadejde, nici nu-mi imaginez ca nu-s delicioase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact cum spune si Simona, cu asa un ajutor nu aveai cum sa dai gres!!!Delicioase absolut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte reusite, felicitãri fetitei ! vã pup:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos,draga Ramona:X!!!Si noi te pupam:)!!!

      Ștergere
  9. Cum sa o poti refuza cand ti-a adus asa un dar frumos.Fursecurile sigur au fost si mai gustoase daca te-a ajutat.Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Mihaela:) Nu am mai avut pentru a doua zi:)!!!!!!Pupici

      Ștergere
  10. Superbe !!! Mmm...bune, bune :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe si bune!! Nici eu nu rezistam acelor rugaminti :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Adela:X!!!!Pai nu ai cum ,tu stii bine:)))!!!Pupici

      Ștergere
  12. Sunt tare frumoase si precis tare gustoase...Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Daa, fursecuri vreau si eu! Le adooor!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. yummy yummy ce bine arata !
    Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
    http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc frumos,draga Mimi:X!!!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. cu asa ajutor nu aveam cum sa nu iasa decat delicioase!!!!
    week-end placut!

    RăspundețiȘtergere