marți, 24 aprilie 2012

Inghetata de capsuni


Un desert pentru copii....dar si pentru cei mari!!!!!
Va invit la o inghetata:)!!!   Foarte aromata si racoritoare:)!!!

Ingrediente:
5 pahare lapte
3 oua
1 pahar zahar tos
1 lingura  rasa faina
2 pahare capsuni zdrobite(pulpa plus zeama)

Mod de preparare:
Ouale intregi se bat cu telul intr-un vas, se adauga zaharul amestecat cu faina si apoi laptele caldut. Se fierbe incet pe foc mic, amestecand pana se ingroasa putin. Dupa ce se raceste se incorporeaza capsunile zdrobite si zeama ei, apoi se pune la congelator. 



Pofta buna!!!!

18 comentarii:

  1. Cu toate ca e inca frig si ploua ,nu pot refuza o inghetata asa aromata!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Flory:X! In ziua in care am preparat-o a fost caldut , am profitat de caldura si am trecut la treaba:)!!!Poti sa-ti imaginezi nerabdarea copiilor mei:)))Pupici

      Ștergere
  2. Foarte gustoasa trebuie sa fie..yammy capsuni:)!Abia astept sa-mi scot masina de inghetata la lumina:).O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cat este de simpla reteta, pe atat este de gustoasa! Merita de incercat.Pupici

      Ștergere
  3. Foarte buna acum cand vremea s-a incalzit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa profitam de caldura la maxim:)!!!!Pupici:X

      Ștergere
  4. Una dintre cele mai sanatoase retete de inghetata! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inghetata este preferata mea.Niciodata nu-mi lipseste din congelator.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca-ti place la nebunie inghetata:)!!!!!Pupici

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Bineinteles Geta, am si pentru tine o portie:)!!!!!Pupici

      Ștergere
  7. Imi place mult inghetata cu capsuni!Astept sa fac in curand!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cucereste cu aroma lor:)!!!Pana atunci poti sa servesti de la noi!!!!Pupici:x

      Ștergere
  8. Imi placeee! Vreau si eu!! Pupici fetelor!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...