joi, 10 mai 2012

Salata cu Miez de Lapte - Delaco



     De cand a lansat pe piata Delaco -branzica "Miez de lapte"  practic toata lumea a fost cucerita de ea:X! 
     Ce te cucereste la aceasta branzica, este faptul ca are o textura fina, este foarte delicioasa si are un aspect apetisant, dandu-le salatelor sau desertuilor un aspect  deosebit!!
Eu am preparat o salata cu "Miez de lapte" ,o salata super delicioasa, pe care am savurat-o intr-o clipita:)!!!!

Ingrediente:
 branzica Miez de lapte Delaco
o salata verde
2-3 fire de ceapa verde
un morcov mai mic
cateva masline mixte(naturale,verzi cu gogosari,verzi cu migdale)
2-3 rosii
sare, piper, busuioc
ulei de masline



Mod de preparare:
 Salata verde se spala foarte bine, se rupe sau se taie fasii. Ceapa si rosiile le taiem feliute. Morcovul curatat il dam pe razatoarea mica si maslinele le feliem  (cele care erau fara samburi). Se adauga sare, piper si uleiul de masline(eu am avut ulei de masline cu busuioc) .  Se amesteca bine, dupa care adaugam branzica"Miez de lapte"


Se mai poate adauga marar(din pacate am uitat de el, il aveam la frigider),patrunjel, spanac, depinde de preferintele fiecaruia. 
Insa oricum ar fi combinatia, rezultatul este garantat.


Pofta buna!!!!!

14 comentarii:

  1. Salata tocmai am mincat, dar nu as refuza inca o portie... Buna, sanatoasa si ideala pentru zilele calduroase...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de miez de lapte si in alte bloguri, sunt cumva brânzã proaspãtã? imi place salata ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:X Da Ramona, este branzica calcica, natur..

      Ștergere
  3. Ce faina e branza, chiar sunt curioasa cum e.
    Seamana cu bomboanele de ciocolata alba :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le-am indragit:X!! Branzica are textura fina si este foarte deliciosa.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Mersi Teo:X!!!! Sanatate curata o astfel de salata!!!!!

      Ștergere
  5. am sa caut branzica si am sa incerc si eu diverse retete cu ea!(m-ai convins)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place:X!!!!Gasesti la supermarket Real!Pupici

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...