sâmbătă, 5 mai 2012

Lasagna cu carne de vita

Sursa acestei retete este pur si simplu pliantul de la Hochland"Cascavalerii Gustului", care dau idei dar ne dau si bani.....pentru cei care participa!
Este o reteta care practic pe mine m-a cucerit, pentru ca noua ne plac foarte mult pastele, carnea de vita si atunci am zis ca  este o ocazie perfecta , mai ales ca la capitolul paste nu prea am expus retete.
 Pentru reteta avem nevoie de:
300 foi lasagna
Pentru umplutura:
100g ceapa
20g usturoi
o legatura de patrunjel
250g carne tocata de vita
350g cascavalHochland ras
20g faina
1 ou
50g pesmet
250g smantana
sos de rosii
5 linguri de unt
1,5l lapte

Mod de preparare:
 
Se rumeneste ceapa si usturoiul in putin ulei, apoi se adauga carnea tocata, sare ,piper si se fierbe 15 minute amestecand continuu.


Cand se raceste se adauga cascavalul ras si patrunjelul tocat.
Intr-o oala se face sosul bechamel din unt, faina si lapte.
Se unge o tava cu unt si apoi cu putin bechamel, se pune un rand de foi lasagna oparite, se ung cu bechamel, apoi cu umplutura, se stropeste cu putina smantana si sos de rosii si cascaval ras, apoi un alt rand de foi si tot asa. 
La sfarsit se pune bechamel un strat mai gros. Insa nu am regasit nicaieri oul si pesmetul, asa caeu am batut oul la care am adaugat pesmetul si l-am pus deasupra .
Se coace la cuptor 30-40 minunte pana se rumeneste.

Pofta buna!!!!!

21 de comentarii:

  1. Pot sa iau eu felia? Mmmm, pana aici ii simt mirosul bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur,daga mea:)!!!!Ne ramane si noua...si mai avem si de servit!Pupici

      Ștergere
  2. Buna tare!! N-am mai facut de cateva luni... deci ma servesc cu o portie de la tine.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag:)!!!!Daca ai sti cu ce pofta am mancat si noi....demult nu am facut!Pupici

      Ștergere
  3. Ne place si noua foarte tare.
    Te pup si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,Micule:X!!!!O seara faina si tie:)!

      Ștergere
  4. O trimit la masa pe Diana.Tare-i plac pastele.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag o primim:X!!!!!Nimereste bine,pt. ca si noi suntem fani paste(in afara de sotu):)!!!!!Pupici

      Ștergere
  5. Tare mult imi place lasagna,m-am servit cu o feliuta,chiar n-am mai facut de mult:(.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasagna oricand e binevenita,noua ne place la nebunie!Foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am prins drag de ea:X!!!!E super buna!!!!

      Ștergere
  7. Vin si eu la o portie de lasagna, tare bine mai arata!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a Mai ramas o bucata pentru mine!Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai facem...mai facem:)!!!!!Tare ne-a placut si noua(numai pe ea am stat!)Pupici

      Ștergere
  9. Nu pot sa refuz niciodata o portie de lasagna, love it! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un adevarat deliciu:X!!!!Si eu pot sa spun -I love it:X!!!!!Pupici

      Ștergere
  10. La ce bine aratã, imi imaginez gustul:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Lasagna e la loc de cinste pe masa noastra de sarbatori, dar in ultima perioada am cam sarit peste... adica m-am cam lenevit... O feliuta de la tine, nu refuz... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place tare mult lasagna!!O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...