luni, 21 mai 2012

Omleta la cuptor

O reteta usor de facut si un adevarat rasfat la micul-dejun!

Ingrediente:
5 oua
100g cascaval
50g parmezan
75ml lapte
1 lingura cu smantana 
1/2 legatura de marar
50g somon afumat
ulei de masline
sare, piper

Mod de preparare:

Intr-un castron, amestecam ouale cu  laptele, sarea si piperul. Dupa care incorporam smantana, cascavalul si parmezanul ras. 
Ungem o forma cu ulei(nu foarte mare) termorezistenta si turnam amestecul de oua. Presaram mararul tocat si somonul rupt in bucati.
Lasam la cuptor. la foc moderat aproximativ 15-20 minute.


 Pofta buna!!!!!

37 de comentarii:

  1. Ce bine arata! O sa incerc si eu varianta la cuptor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-o recomand cu draga inima:)!!!!!!Pupici

      Ștergere
  2. Imi placeee! si eu obisnuiesc sa fac, dar numai in weekenduri din pacate :P
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult! Mi-am propus sa fac si eu mai des:)!Pupici

      Ștergere
  3. Combinatia reusitã, imi place ce ai gãtit! somonul cu mãrarul e yummy:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si mie atat somonul cat si mararul la nebunie:X!!!!!Pupici

      Ștergere
  4. Si noua ne place foarte mult!E consistenta si foarte potrivita pentru micul dejun!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-e foame, da??!!! am zis!

    super bine arata...mor de fomica
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,draga Alice! Ma bucur ca-ti place si-ti multumesc de vizita:)!!!!!Pupici

      Ștergere
  6. Foarte buna,imi place mult combinata cu legume!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Flory:) Si eu sunt indragostita de combinatia asta!Pupici

      Ștergere
  7. musai trebuie sa fie buna, are somon, marar si e facuta si la cuptor: LIKE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Musai trebuie sa faci......ca altfel o sa-ti para rau:))!!!!Pupici

      Ștergere
  8. Foarte faina , eu fac mereu si pun in ea ceea ce am prin frigider/camara .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am s-o diversific de acum inainte, pt. ca mi-a placut la nebunie:)!!!!Pupici

      Ștergere
  9. Mi-ai facut pofta!
    Maine execut ca salivez :))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca-ti place:)!!!!Pupici si pofta buna!!!

      Ștergere
  10. Ce bunatate!!!! Pot sa ma invit maine dimineata la tine ptr o omletica?! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te stept cu bratele deschise:)!!!!Pupici

      Ștergere
  11. Super delicioasa! N-am incercat pana acum la cuptor, o trec pe lista de incercat! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o minunatie , merita incercat!!!!Pupici

      Ștergere
  12. Si mie imi place mult omleta asta. Cu somon si marar se merge la sigur :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Any:)!!!!!Nu dai gres cu ele!!!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina:)!!!!!Pupici

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  14. Imi plac omletele !sub toate formele !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ador ce ai facut acolo!! arata foarte imbietor!! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare gustoasa mai e si pe deasupra e si sanatoasa !
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc, draga MImi:)!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...