joi, 17 mai 2012

Quiche cu aluat de casa



     Aceasta tarta este pur si simplu delicioasa! Este usor de facut si acasa si este un adevarat rasfat cu tarta sarata.

Ingrediente:
Pentru aluat:200g faina
100g unt moale 
un praf de sare

Pentru umplutura:
5 rosii
3 bulgari mozzarella
2 oua
busuioc uscat
200ml smantana slaba
sare, piper
un pic de unt pentru tava

Mod de preparare:
Pentru aluat, se pune faina intr-un castron, se adauga untul moale si un praf de sare si se lucreaza rapid cu degetele pentru a ingloba bine untul. Se lasa 30 de minute sa se odihneasca. Apoi se intinde in forma de tarta unsa cu unt si se inteapa cu furculita.
Rosiile se taie si se curata de seminte, apoi se lasa la scurs. De asemenea, branza trebuie sa fie bine scursa..
Intr-un castron, se bat ouale cu smantana. Se potriveste de sare si piper si se toarna in tava. Se da la copt 15 minute. Se scoate, se aranjeaza rosiile si branza, se presara cu busuioc uscat si se da din nou la copt pentru inca 15 minute.




Pofta buna!!!!!

38 de comentarii:

  1. Numai bine am ajuns pentru a servi micul dejun.
    O bunatate.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag esti servita:)!!!!Pofta buna!!Pupici

      Ștergere
  2. Nu inteleg despre cate oua este vorba pentru ca nu apar la ingrediente. Este interesanta ideea si probabil ca este tare buna, numai ca nu o pot testa inca pana nu aflu misterul cu numarul de oua. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups.....scuze:)!!!De pozat le-am pozat,dar de trecut am omis - ne trebuie 2 oua pentru umplutura!Weekend placut!!!!!!

      Ștergere
    2. Mii de scuze, batranetea e de vina, daca le vedeam in poza nu-mi mai faceam problema. Duminica va fi ziua ei de tes, asa de de-abia astept!

      Ștergere
  3. Offf Maria, ce faci cu mine? :))
    Toata familia este innebunita dupa Quiche, am sa incerc si cu aceasta umplutura :P
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, draga mea:)!!!!Sincer si eu sunt topita dupa Ouiche....am sa prepar mai des si in forme mai diversificate!!!!!Pupici

      Ștergere
  4. Mmmm, ce-mi place tarta asta delicioasa! Imi place si capsunica din pahar, de sus :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faina e! Zici ca-i pizza, asa frumos se intinde mozzarella!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce delicios arata... Vreau si eu.. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag Simona,avem si pentru prieteni:)!!!!!Pupici:X

      Ștergere
  7. Delicioasa!Pot sa servesc:)?Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles, draga mea:)!Weekend minunat:X!

      Ștergere
  8. Arata minunat! Mozzarella, rosii, ce poti sa mai vrei?!

    RăspundețiȘtergere
  9. Absolut delicios! felicitãri pentru noul look al blogului...mai ales paharul cu cãpsunica e tentant rãu:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Absolut delicios acest quiche.Duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine mai arata..pup si duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place... asa ca ma servesc! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si noua ne place umlutura asta!Faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte bine arata!! Vreauu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu sunt dependenta de tarte :)), dulci sau sarate, iar combinatia ta italieneasca mi se pare foarte apetisanta , o tin minte!

    RăspundețiȘtergere
  16. Off cat de bine arata,acum as face-o ca am tot ce-mi trebuie mai putin cuptor :)

    RăspundețiȘtergere