joi, 14 iunie 2012

Carnaciori de bere in aluat



O reteta usor de preparat si perfecta pentru timpul de afara!!!!


Ingrediente:
un pachet aluat congelat
16-18 buc. carnaciori de bere
0 lingura de faina
o lingura lapte
un galbenus de ou


Mod de preparare:
Pe masa presarata cu faina se intinde aluatul decongelat in prealabil, la temperatura camerei. 
Din aluat taiem fasii de exact dimensiunea carnaciorilor si apoi rulam in aluat . Dupa care asezam fiecare rulou in tava de copt.
Oul se bate cu laptele si apoi cu o pensula de bucatarie, ungem fiecare rulou si dam tava la cuptor pentru 30 de minute, in functie de cuptorul fiecaruia.
Cand sunt gata rumenite, se scot din cuptor , se lasa la racit si se servesc alaturi de un pahar de bere.... la rece:)!!!!

 


Pofta buna!!!!!

20 de comentarii:

  1. Nu am facut niciodata, dar ii am pe lista.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu nu am prea facut, dar e mare pacat sa nu incerci la cat sunt de buni:)!!!!Pupici

      Ștergere
  2. Buni , tare buni! Un aperitiv excelent, sotul ar fi tare incantat! :)! Pupici fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Adela! Sotii ca sotii, dar copii ce incantati au fost(fara bere):)!Pupici

      Ștergere
  3. Si eu ii fac si ne plac grozav de mult. Super buni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am facut, dar de acum inainte sunt printre preferati:)!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Aduc berea sau poate preferi un cidru rece ...dar dai tu carnaciorii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect si cidru......te asteptam:)!!!!Pupici

      Ștergere
  6. De cand zic si eu ca fac...da'tot uit, si probabil c-o sa-i incropesc maine pe post de gustare daca tot mi-ai amintit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel ca si mine....dar niciodata nu-i tarziu:)!!!!Pupici

      Ștergere
  7. Vãd cã ai pregãtit si berea...vin si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buni imi plac tare muult asa ca nu te pot refuza cu o portie...;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...