duminică, 9 decembrie 2012

Prajitura Dobos




Ingrediente:
Pentru foi:
500 g faina
100 g zahar
100 g margarina sau unt
1 ou
2 linguri miere de albine
1 lingurita amoniac
1 pahar lapte

Crema:
3budinci de ciocolata
0,750 ml lapte
6-8 linguri zahar
200 g Finetti
200g unt

Decor:
1 plic Glazura cu gust de ciocolata de la Dr. Oetker

Mod de preparare:
Din ingredientele pentru foi se face un aluat potrivit( care sa se intinda usor). Se imparte in 5 parti .Se intinde cate  o foaie si se coc pe dosul tavii.

Crema se pregateste astfel:
Cele trei plicuri de budinca, se pregatesc conform instructiunilor de pe plic( doar ca eu am folosit doar cate 2 linguri de zahar, pentru fiecare budinca-in total 6 ). Dupa ce s-a racit crema de budinca, adaugam treptat untul( la temperatura camerei) si mixam pana devine o crema fina. La urma adaugam crema de Finetti (care ii da un gust aparte si unic!).


Cu aceasta compozitie  umplem  foile.
Foaia de deasupra o decoram cu Glazura  cu gust de ciocolata, sau orice alta glazura dorim.







Pofta buna!!!

8 comentarii:

  1. O prajitura foarte buna.Iti ia ceva timp coptul foilor, dar rezultatul final te incanta.Bravo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm, ce bunatate! Imi plac prajiturile cu foi!

    RăspundețiȘtergere
  3. E una din prajiturile mele preferate. Ti-a iesit super bine! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata si ce ciocolatoasa e ?! O prajiturica si pentru mine, te rog... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. E una din prajiturile mele preferate, asa de buuna si cremoasa ... dar sunt lenesa cand vine vorba de foi :D
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce buna-i prajitura asta.. Mama ne facea mereu.. i-a s-o pun eu la treaba de sarbatori :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Un deliciu de prajitura! Potrivita pentru sarbatori:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...